Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/18 in Posts

  1. 3 points
    Gribu Jums noreklamēt savu izveidoto spēles portālu & 'RUST' spēles kopienu - Community. Pirms kāda laika sāku interesēties par RUST spēli un to serveriem, pēc kā nolēmu, ka es vēlos veidot pats savu RUST serveri un Latviešu spēlētāju bāzi tajā. Projekta sākuma posmā īsti nesanāca kā gribējas un zināšanas uz to brīdi arī bija, praktiski - nekādas. Lēnu garu sāku pa vakariem apgūt servera pluginu konfigurēšanu un servera uzturēšanu/ izveidi uz OXIDE jeb tagad UMOD bāzes. Nu jau ir pagājis kāds laiks un esmu spējis izveidot spēlējamu, tai pašā laikā interesantu serveri. Tātad, vairāk par serveri un to konfigurāciju: Serverim ir uzstādīta 'UMod' modifikācija. Praktiski, serveris ir Modded Vanilla+ ar papildus pluginiem, lai padarītu spēles grūto režīmu uz ko mazliet vieglāku. ✱ Spēļu servera konfigurācija: ✧ Servera tips: Vanilla+ ✧ Resources Gather rate: Default ✧ Stack size: Improved | x3 ✧ Crafting rate: 30% ātrāks ✧ Smelting rate: 30% ātrāks ✧ TRIO ONLY | Sadarbība ar citām komandām ir pilnībā aizliegta, pēc pirmā brīdinājuma tiks piešķirts liegums serverim. ✧ NO GRIEFING! ✧ Diena ir ilgāka par nakti ✧ Padarīts mazliet labāks AIRDROPS un laiks saīsināts. Drops krītīs laika intervālā 80 minūtes - 160 minūtes. ✧ Servera MAP wipe notiek ik pa 2 nedēļām. BP(Blueprint) wipe ik pa mēnesim. ✱ Servera IP: 194.19.248.123:28015 (Lai pievienotos serverim, ingame spied 'F1' un ieraksti konsolē 'connect 194.19.248.123:28015' vai arī sameklē serveri pēc nosaukuma iekš 'MODDED' sadaļas - 'Rustevo') Cita informācija par projektu: ✱ Mājas lapas adrese: https://rustevo.lv/ & https://rustevo.com/forum ✱ Seko mums STEAM grupā: https://steamcommunity.com/groups/rustevocommunity ✱ Pievienojies mūsu sarunu serverim: [discord] ✱ Ja vēlies mani atbalstīt, tad vari to izdarīt, nobalsojot par mums - topsitos. Būšu ļoti pateicīgs! #1 (Rust-Servers), #2 (Rust-Servers INFO) #3 (TOP.IEEJ), #4 (WOS) /Gribu arī pateikt to, ka serverim tiek meklētas izpalīdzīgas rokas, servera kontrolēšanas jomā/
  2. 1 point
    Sveiks, Korijs! Jā, serveris ir zem .lv domēna vārda, uzskatu, ka dēļ domēna vārda nemainās publikas piesaiste & auditorija. Mūsdienas mēs gandrīz visi protam lasīt informāciju angļu valodā. Es gribēju balstīt uz LV domēna vārdu, tādēļ, ka ārzemnieki neizmantos mājaslapu vai neies ar domēna vārdu serverī - viņi izmantos specifisku servera ip. (vispārējā rust kopienā) Viņiem īsti ir vienalga, kāds serverim ir domēns.
  3. 1 point
    skatos viss angļu valodā, bet tad jautājums, kāpēc neņem, piemēram, .eu domēnu? protams, nav obligāti, bet nu tomēr, jo reklāma slīpēta, visticamāk arī tiek domāts par globālāku auditoriju rustevo.eu Add to Cart€10.99 €0.01
  4. 1 point
    Skripts parkodets un velos padalities ar parejiem biedriem kas izmanto vel cs 1.6. Ja nodereja liec like #include < amxmodx > #include < fun > #define MAX_ARM 400 #define MAX_HLT 255 new gMESSAGE[256] new gMAXPLAYERS, gSAYTEXT native get_user_stats(index, stats[8], bodyhits[8]) public plugin_init() { register_plugin("TOP FIVE BONUS", "0.1", "privat") register_logevent("round_start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start") register_clcmd("say_team", "hook_sayteam") register_clcmd("say", "hook_say") gSAYTEXT = get_user_msgid("SayText") gMAXPLAYERS = get_maxplayers() } public round_start() { for(new i; i <= gMAXPLAYERS; i++) { if(is_user_hltv(i) || is_user_bot(i) || !is_user_connected(i)) continue new stats[8], bodyhits[8] new pARM = get_user_armor(i) new pHEAL = get_user_health(i) new pTOP = get_user_stats(i, stats, bodyhits) if(pTOP == 1) { if(pARM < MAX_ARM) set_user_armor(i, pARM + 20) else set_user_armor(i, MAX_ARM) if(pARM < MAX_HLT) set_user_health(i, pHEAL + 20) else set_user_health(i, MAX_HLT) client_print(i, print_chat, "[Top-bonus] Tu ienem %d vietu ranka, tavs bonus: +20 hp, +20 armor - veiksmigi ieguts.", pTOP) } if(pTOP == 2) { if(pARM < MAX_ARM) set_user_armor(i, pARM + 15) else set_user_armor(i, MAX_ARM) if(pARM < MAX_HLT) set_user_health(i, pHEAL + 15) else set_user_health(i, MAX_HLT) client_print(i, print_chat, "[Top-bonus] Tu ienem %d vietu ranka, tavs bonus: +15 hp, +15 armor - veiksmigi ieguts.", pTOP) } if(pTOP == 3) { if(pARM < MAX_ARM) set_user_armor(i, pARM + 10) else set_user_armor(i, MAX_ARM) if(pARM < MAX_HLT) set_user_health(i, pHEAL + 10) else set_user_health(i, MAX_HLT) client_print(i, print_chat, "[Top-bonus] Tu ienem %d vietu ranka, tavs bonus: +10 hp, +10 armor - veiksmigi ieguts.", pTOP) } if(pTOP == 4 || pTOP == 5) { if(pARM < MAX_ARM) set_user_armor(i, pARM + 5) else set_user_armor(i, MAX_ARM) if(pARM < MAX_HLT) set_user_health(i, pHEAL + 5) else set_user_health(i, MAX_HLT) client_print(i, print_chat, "[Top-bonus] Tu ienem %d vietu ranka, tavs bonus: +5 hp, +5 armor - veiksmigi ieguts.", pTOP) } } } public hook_say(pID) { if(is_user_hltv(pID) || is_user_bot(pID) || !is_user_connected(pID)) return PLUGIN_CONTINUE new gMSG[192], iLEN read_args(gMSG, charsmax(gMSG)) remove_quotes(gMSG) if(is_empty_message(gMSG)) return PLUGIN_HANDLED if(is_slash(gMSG)) return PLUGIN_HANDLED_MAIN new stats[8], bodyhits[8], gNAME[32], pTOP pTOP = get_user_stats(pID, stats, bodyhits) get_user_name(pID, gNAME, charsmax(gNAME)) if(1 <= pTOP <= 5) { iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s[^4Top-Player^1] ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^3%s ^1: ", gNAME) iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^4%s", gMSG) } else { iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^3%s ^1: ", gNAME) iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "%s", gMSG) } for(new i = 1; i <= gMAXPLAYERS; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue write_msg(gMESSAGE, pID, i) } return PLUGIN_HANDLED } public hook_sayteam(pID) { if(is_user_hltv(pID) || is_user_bot(pID) || !is_user_connected(pID)) return PLUGIN_CONTINUE new gMSG[192], iLEN read_args(gMSG, charsmax(gMSG)) remove_quotes(gMSG) if(is_empty_message(gMSG)) return PLUGIN_HANDLED if(is_slash(gMSG)) return PLUGIN_HANDLED_MAIN new stats[8], bodyhits[8], gNAME[32], pTOP pTOP = get_user_stats(pID, stats, bodyhits) get_user_name(pID, gNAME, charsmax(gNAME)) if(1 <= pTOP <= 5) { if(get_user_team(pID) == 1) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Ts) [^4Top-Player^1] ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") else if(get_user_team(pID) == 2) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Ct) [^4Top-Player^1] ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") else if(get_user_team(pID) == 3) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Spec) [^4Top-Player^1] ", is_user_alive(pID) ? "" : "**Dead* ") iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^3%s ^1: ", gNAME) iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^4%s", gMSG) } else { if(get_user_team(pID) == 1) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Ts) ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") else if(get_user_team(pID) == 2) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Ct) ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") else if(get_user_team(pID) == 3) iLEN = format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^1%s(Spec) ", is_user_alive(pID) ? "" : "*Dead* ") iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "^3%s ^1: ", gNAME) iLEN += format(gMESSAGE[iLEN], charsmax(gMESSAGE) - 1, "%s", gMSG) } for(new i = 1; i <= gMAXPLAYERS; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue if(get_user_team(pID) == get_user_team(i)) write_msg(gMESSAGE, pID, i) } return PLUGIN_HANDLED } stock is_slash(const message[]) { if(message[0] == '/') return true return false } stock is_empty_message(const message[]) { if(equal(message, "") || !strlen(message)) return true return false } stock write_msg(const message[], const pID, const i) { message_begin(MSG_ONE, gSAYTEXT, {0, 0, 0}, i) write_byte(pID) write_string(message) message_end() } [Click and drag to move]
×
×
  • Create New...